НА ГОЛОВНУ Ласкаво просимо на сайт журналу "Економіка і прогнозування"

№ 2016/3

Методи і моделі прогнозування


ЮРИК Ярина Іванівна1, КУЗЬМЕНКО Г. Г.2

1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
2АТ "Аліор банк" (Польща)

Побудова скорингової моделі для оцінки ризикових подій на ринку праці

Ekon. prognozuvannâ 2016; 3:107-118https://doi.org/10.15407/eip2016.03.107


АНОТАЦІЯ ▼


Стаття українською мовою (cтор. 107 - 118) ЗавантажитиЗавантажень : 1067

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼

1. Юринець Р.В. Економетрична модель оцінювання кредитного позичальника відповідно до експертної оцінки / Р.В. Юринець // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. праць. – Вип. 19.5. – Львів : РВВ НЛТУ України, 2009.– С. 254–258.
2. Камінський А.Б. Cкорингові технології в кредитному ризик-менеджменті / А.Б. Камінський, К.К. Писанець // Бізнес Інформ. – 2012. – № 4. – С. 197–201.
3. Ковалев М. Методика построения банковской скоринговой модели для оценки кредитоспособности физических лиц / М. Ковалев, В. Корженевская // Банки Казахстана. – № 1. – 2008. – С. 43–48.
4. Крістіогло Г.М. Використання скорингових моделей в умовах невизначеності та ризику споживчого кредитування / Г.М. Крістіогло // Формування ринкових відносин в Україні. – 2007. – № 7 (74). – С. 86–90.
5. Сонникова В.И. Модель кредитного скоринга как алгоритм типологии нечетких совокупностей / В.И. Сонникова, К.О. Кулиджоглян // Вестник НГУЭУ. – 2013. – № 3. – С. 107–117.
6. Уланов С.В. Оценка качества и сравнение скоринговых карт / С.В. Уланов // Экономические науки. – 2009. – № 9 (58). – С. 330–335.
7. Abdou H.A., Pointon J. Credit scoring, statistical techniques and evaluation criteria: A review of the literature // Intelligent systems in accounting, finance and management. – 2011. – № 18 (2–3). – P. 59–88. doi: doi.org/10.1002/isaf.325
8. Anderson R. The credit scoring toolkit: theory and practice for retail credit risk management and decision automation. – New York : Oxford University press, 2007. – 790 p.
9. Hand D.J., Henley W.E. Statistical classification methods in consumer credit scoring: a review // Journal of the Royal Statistical Society, Series A. – 1997. – V. 160. – P. 523–541. doi: doi.org/10.1111/j.1467-985X.1997.00078.x
10. Liu Y. New issues in credit scoring application // Research paper, Institute of Information Systems, University of Goettingen. – 2001. – № 16. – 35 р.
11. Liu Y. A framework of data mining application process for credit scoring // Research paper, Institute of Information Systems, University of Goettingen. – 2002. – № 1. – 45 р.
12. Liu Y. The evaluation of classification models for credit scoring // Research paper, Institute of Information Systems, University of Goettingen. – 2002. – № 2. – 59 р.
13. Lewis E.M. An introduction to credit scoring. – San Rafael : The Athena Press, 1992. – 172 p.
14. Mays E. (Ed.). Handbook of credit scoring. – Chicago : Glenlake Publishing Company Ltd/Fitzroy Dearborn Publishers, 2001. – 382 p.
15. Siddiqi N. Credit risk scorecards: developing and implementing intelligent credit scoring. – New Jersey : John Wiley and Sons, 2006. – 208 p.
16. Sohn S.Y., Kim D.H., Yoon J.H. Technology credit scoring model with fuzzy logistic regression // Applied Soft Computing. – 2016. – Vol. 43. – P. 150–158. doi: doi.org/10.1016/j.asoc.2016.02.025
17. Tomas L.C. A survey of credit and behavioral scoring: forecasting financial risk of lending to consumers // International Journal of Forecasting. – 2000. – Vol. 16. – P. 149–172. doi: doi.org/10.1016/S0169-2070(00)00034-0
18. Thomas L.C., Edelman D.B., Crook J.N. Credit scoring and its applications: SIAM monographs on mathematical modeling and computation. – SIAM : Philadelphia, USA. – 2002. – 248 p. doi: doi.org/10.1137/1.9780898718317
19. Kebebew E, Hwang J., Reiff E., Duh QY, Clark O.H. Predictors of single-gland vs multigland parathyroid disease in primary hyperparathyroidism: a simple and accurate scoring model // Archives of Surgery. – 2006. – Vol. 141(8). – P. 777–782. doi: doi.org/10.1001/archsurg.141.8.777
20. Мильчаков К.С. Скоринговые карты в медицине: обзор и анализ публикаций / К.С. Мильчаков, М.П. Шебалков // Врач и информационные технологии. – 2015. – № 1. – С. 71–79.
21. Malthouse E.C. Ridge regression and direct marketing scoring models // Journal of Interactive Marketing. – 1999. – Vol. 13(4). – P. 10–23. doi: doi.org/10.1002/(SICI)1520-6653(199923)13:4<10::AID-DIR2>3.0.CO;2-3
22. Malthouse E.C. Assessing the performance of direct marketing scoring models // Journal of Interactive Marketing. – 2001. – Vol. 15(1). – Р. 49–62. doi: doi.org/10.1002/1520-6653(200124)15:1<49::AID-DIR1003>3.0.CO;2-F