Статті автора : Смолбоун Девід № 2/2005
Економіка та становлення нової системи господарюванняІСАКОВА Н. Б.1, КРАСОВСЬКА О. В., ВЕЛЬТЕР Фрідеріке , СМОЛБОУН Девід
1Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
Малий бізнес в Україні: гендерний аналіз
Ekon. prognozuvannâ 2005; 2:123-135 | |
АНОТАЦІЯ ▼
На основі результатів опитування підприємців в Україні проведено гендерний аналіз стану та функціонування малих підприємств. Узагальнено оцінки підприємців щодо зовнішніх умов та основних перешкод до створення і розвит-ку малих підприємств. Зроблено висновок, що жінки-підприємці не відрізня-ються від чоловіків за демографічними характеристиками та сприйманням зовнішніх перешкод для бізнесу, але відрізняються за наявністю ресурсів для початку бізнесу, рівнем інвестування та економічними показниками діяльності
Ключові слова:
Стаття українською мовою (cтор. 123 - 135) | Завантажити | Завантажень : 532 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
1. Scott C.E. Why more women are becoming entrepreneurs // Journal of Small Business Management. – 1986. – 24 (4). – P. 37–44.
2. Cromie S. Similarities and differences between women and men who chose business proprietorship // International Small Business Journal. – 1987. – vol. 5. – No 3. – P. 43–60.
3. Brush C. Research on women business owners: past trends, a new perspective and future directions // Entrepreneurship: Theory & Practice, Summer. – 1992. – Vol. 16. – Issue 4. – Р. 5–26.
4. Fay. M., Williams L. Gender bias and the availability of business loans // Journal of Business Venturing. – 1993. – vol. 8. – P. 363–376.
5. Catley S., Hamilton, R.T. Small business development and gender of owner // Journal of Management Development. – 1998. – Vol. 17. – No 1 – P. 75–82.
6. Исакова Н. Гендерные сходства и различия в деятельности и оценках украинских предпринимателей // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2001. – № 2. – С. 144–153.
7. Carter S., Anderson S., Shaw E. Women’s business ownership: a review of the academic, popular and Internet literature // Report to the Small Business Service. – 2001. – University of Strathclyde, Glasgow.
8. Baygan G. Improving knowledge about women’s entrepreneurship // OECD Second Conference on Women Entrepreneurs in SMEs: Realising the Benefits of Globalisation and the Knowledge-Based Economy. – 2000, 29–30 November //
www.oecd.org/dsti/sti/industry/indcomp (Офіційний веб-сайт ОЕСР)
9. Bruno M. Women and the culture of entrepreneurship, in Mary Buckley (ed.) // Women and the culture of entrepreneurship, Post-Soviet women: from Baltic to Central Asia. – Cambridge University Press. – 1997. – P.56–74.
10. Барсукова С. Женское предпринимательство: особенности и перспективы // Социологические исследования. – 1999. – № 9. – С. 75–84.
11. Women and Entrepreneurship. Unpublished report, Kiev International Institute of Sociolology, USAID Newbiznet project, Kiev. – 2000.
12. Verheul I., Thurik R. Start-up capital: Does gender matter? // Small Business Economics. – 2001. – vol. 16. – P. 329–345.
13. Report of National Foundation for Women Business Owners (NFWBO), Center for Women//$s Business Research. – 1999 //
www.nfwbo.org (Офіційний веб-сайт Національної фундації ділових жінок).
14. Hokkanen P., Lumme A., Autio E. Gender-Based Non-Differences in Bank Shopping and Credit Terms // Frontiers of Entrepreneurship Research. – 1998. – Wellesley, Mass: Babson College
www.babson.edu/entrep/fer (Офіційний веб-сайт коледжу Бебсон).
15. Coleman S. Access to Capital: A Comparison of Men and Women-Owned Small Businesses // Frontiers of Entrepreneurship Research. – 1998. – Wellesley, Mass: Babson College
www.babson.edu/entrep/fer (Офіційний веб-сайт коледжу Бебсон).