НА ГОЛОВНУ | |
№ 2/2015
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Теоретичні засади оцінювання податкового навантаження на капітальні інвестиції
Ekon. prognozuvannâ 2015; 2:21-32 | https://doi.org/10.15407/eip2015.02.021 |
АНОТАЦІЯ ▼
Окреслено основні положення підходу до оцінки рівня податкового навантаження на капітальні інвестиції на основі ефективних маржинальних податкових ста-вок. Здійснено розрахунок ефективних маржинальних ставок оподаткування для інвестицій в обладнання в Україні.
Ключові слова: ефективна маржинальна податкова ставка, податкове навантаження, капітальні інвестиції
Стаття українською мовою (cтор. 21 - 32) | Завантажити | Завантажень : 887 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Єфименко Т.І. Фіскальний простір антикризового регулювання : монографія / Т. І. Єфименко. – К. : ДННУ "Акад. фін. управління", 2012. – 225 с.
3. Налогообложение : проблемы науки и практики – 2009 : монография / ред. Ю. Б. Иванов. – Х. : ФЛП Либуркина ; ИД "ИНЖЭК", 2009. – 296 с.
4. Соколовська А.М. Проблеми моніторингу ефективності надання податкових пільг в Україні / А.М. Соколовська // Фінанси України. – 2011. – № 3 . – С. 42–53.
5. Крисоватий А.І. Теоретико-організаційні домінанти та практика реалізації податкової політики в Україні : монографія / А.І. Крисоватий. – Тернопіль : Карт-бланш, 2005. – 375 с.
6. Баліцька В.В. Фіскальна система України : оцінка впливу на фінансовий стан і процеси капіталоутворення підприємств / В.В. Баліцька // Економіка та держава. – 2008 . – № 6 . – С. 13–18.
7. Луніна І. Державні фінанси та інфраструктурні проблеми розвитку економіки / І. Луніна // Економіка України. – 2011. – № 8. – С. 46–56.
8. Короткевич О.В. Заборгованість бюджету перед податкоплатниками : рівень та динаміка / О.В. Короткевич // Інвестиції : практика та досвід. – 2014. – № 16. – С. 77–82.
9. Stuart Allen, Geetha Vaidyanathan, Jeffrey Sarbaum. Introducing the Effective Marginal Tax Rate in Introductory Macroeconomics [Електронний ресурс] // Journal of economics and finance education. – Summer 2007. – Vol. 6, N. 1. – Доступний з : www.economics-finance.org/jefe/econ/Allenpaper2.pdf
10. Barro, Robert J., and Chaipat Sahasakul. Measuring the average marginal tax rate from the individual income tax [Електронний ресурс] // Journal of Business. – 1983. – N. 56(4). – Р. 419–452 . doi: doi.org/10.1086/296211
11. Effective Marginal Tax Rates for Low- and Moderate-Income Workers [Електронний ресурс] / Congress of the United States Congressional budget office. – 2012. – Доступний з : www.cbo.gov/sites/default/files/11-15-2012-MarginalTaxRates.pdf
12. Laurence J. Kotlikoff and David Rapson. Does It Pay, at the Margin, to Work and Save? – Measuring Effective Marginal Taxes on Americans’ Labor Supply and Saving, 2006. doi: doi.org/10.3386/w12533
13. M. King, D. Fullerton. The Taxation of Income from Capital: A Comparative Study of the United States, United Kingdom, Sweden, and West Germany. – Chicago : University of Chicago Press, 1984. – 346 p. doi: doi.org/10.7208/chicago/9780226436319.001.0001
14. Аливанова С.В. Маржинальный анализ как эффективный метод выбора управленческих решений / С.В. Аливанова, В.В. Куренная [Електронний ресурс] // Научный журнал КубГАУ. – 2012. – № 80(06). – Доступний з : cyberleninka.ru/article/n/marzhinalnyy-analiz-kak-effektivnyy-metod-vybora-upravlencheskih-resheniy
15. Devereux M., Griffith R. The Taxation of Discrete Investment Choices [Електронний ресурс] // Working Paper № W98/16. – London : The Institute for Fiscal Studies, 1998. – 57 p. – Доступний з : ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/common/tenders_grants/tenders/ao-2012-13/annex_8.pdf
16. Project for the European Commission Effective Tax Levels using the Devereux Griffith Methodology, Intermediate Report 2012, ZEW [Електронний ресурс]. – Доступний з : ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/common/publications/studies/effective_levels_company_taxation_final_en.pdf
17. Irving Fisher. The theory of interest, as determined by impatience to spend income and opportunity to invest it (1930) [Електронний ресурс]. – Доступний з : files.libertyfund.org/files/1416/Fisher_0219.pdf
18. Serena Fatica & Thomas Hemmelgarn & Gaetan Nicodeme. The Debt-Equity Bias: consequences and solutions [Електронний ресурс] // Directorate General Taxation and Customs Union, European Commission Taxation Papers 33. – 2012. – Доступний з : ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/gen_info/economic_analysis/tax_papers/taxation_paper_33_en.pdf
№ 2/2019
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Інвестування у ранній розвиток дітей у контексті реформування фінансування освіти в Україні
Ekon. prognozuvannâ 2019; 2:67-86 | https://doi.org/10.15407/eip2019.02.067 |
АНОТАЦІЯ ▼
Реалізація концепції інвестування у ранній розвиток дітей має на меті вирішення стратегічно важливих завдань: боротьби з бідністю, вирівнювання доходів, вирішення проблем демографічного старіння населення, забезпечення фіскальної стійкості, стимулювання економічного зростання. Найвагомішим компонентом інвестування у ранній розвиток дітей є дошкільна освіта, що включає догляд за дітьми і програми раннього розвитку та дошкільну підготовку. На основі узагальнення досвіду розвинених країн щодо фінансування дошкільної освіти з’ясовано основні підходи до реалізації схем державного та приватного фінансування програм догляду за дітьми і раннього розвитку та дошкільної підготовки. Незважаючи на високий рівень державного фінансування дошкільної освіти в Україні у відсотковому вираженні до ВВП, показник фінансування на одного вихованця дошкільних закладів освіти є низьким. Проведений порівняльний аналіз фінансового забезпечення заходів по догляду за дітьми, програм раннього розвитку і дошкільної підготовки у різних країнах засвідчив спадну динаміку показників фінансування в Україні на тлі підвищення відповідних значень у сусідніх з Україною країнах – членах ЄС. Якщо тенденція збережеться – на Україну чекає відставання показників суспільної віддачі від дошкільної освіти, зокрема порівняно з іншими європейськими країнами. Автором обґрунтовано застосування в Україні заходів, спрямованих на підтримку ліцензованих приватних закладів дошкільної освіти: спрощення процедур започаткування освітньої діяльності, державну участь у фінансуванні ліцензованих закладів освіти та застосування інноваційних схем фінансування освіти на засадах державно-приватного партнерства. Спираючись на новітній досвід розвинених країн, зроблено висновок про доцільність розроблення єдиної програми розвитку сфери раннього дитинства в Україні.
Ключові слова: державне фінансування освіти, інвестиції у ранній розвиток і освіту дітей, продуктивні державні видатки, державна підтримка сімей з дітьми
Стаття українською мовою (cтор. 67 - 86) | Завантажити | Завантажень : 765 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Van Belle Janna. Early Childhood Education and Care and its long-term effects on educational and labour market outcomes. European Union, 2016.
3. Psacharopoulos G., Patrinos H. Returns to Investment in Education: A Further Update. Education Economics. 2004. Vol. 12. No. 2. doi: doi.org/10.1080/0964529042000239140
4. Swaab D. Wir Sind Unser Gehirn: Wie Wir Denken, Leiden und Lieben/ München: Droemer Verlag, 2011.
5. Emde R., Robinson J. Guiding principles for a theory of early intervention: A developmental-psychoanalytic perspective. Handbook of early childhood intervention. New York, 2000. doi: doi.org/10.1017/CBO9780511529320.010
6. Farah M.J., Shera D.M., Savage J.H., Betancourt L., Giannetta J.M., Brodsky N.L., Malmud E.K., Hurt H. Childhood poverty: specific associations with neurocognitive development. Brain Res. 2006. doi: doi.org/10.1016/j.brainres.2006.06.072
7. UNECE Strategy for Education for Sustainable Development. URL: www.unece.org/env/esd.html
8. World Education Forum 2015. Incheon Declaration. Education 2030: Towards inclusive and equitable quality education and lifelong learning for all. URL: unesdoc.unesco.org/images/0023/002331/233137E.pdf
9. Marshall A. Principles of Economics. doi: doi.org/10.1057/9781137375261
10. McKey R.H., Condelli L., Ganson H., Barrett B.J., McConkey C., Planz M.C. The impact of Head Start on children, families, and communities. Washington, 1985.
11. Ludwig J., Phillips D. The benefits and costs of Head Start. Social Policy Report. 2007. doi: doi.org/10.1002/j.2379-3988.2007.tb00052.x
12. Pierre St., R.G., Layzer, J.I., Barnes, H.V. Two-generation program: Design, cost, and short-term effectiveness. The Future of Children. 1995. doi: doi.org/10.2307/1602368
13. An Equal Start?: Providing Quality Early Education and Care for Disadvantaged Children / Gambaro L., Stewart K. and Waldfogel J. (eds.). Bristol, 2014. doi: doi.org/10.1332/policypress/9781447310518.001.0001
14. International Standard Classification of Education ISCED 2011 / UNESCO Institute for Statistics. doi: doi.org/10.15220/978-92-9189-123-8-en
15. Національні рахунки освіти України у 2016 році / Державна служба статистики України. Київ, 2018. 105 с.
16. The World Bank Group. Education Statistics. URL: databank.worldbank.org/data/reports.aspx?source=Education%20Statistics#
17. Educational statistics / OECD. URL: stats.oecd.org/
18. Financing for early childhood care and education: investing in the foundation for lifelong learning and sustainable development / UNESCO. Paris, 2016. URL: unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000245511
19. Дошкільна освіта в Україні за 2017 рік. Київ, 2018. 96 с. URL: www.ukrstat.gov.ua/
20. Платформа ефективного регулювання МЕРТ України. URL: regulation.gov.ua/
21. UNESCO OECD Eurostat (UOE) joint data collection. Methodology. URL: ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/UNESCO_OECD_Eurostat_(UOE)_joint_data_collection_%E2%80%93_methodology#Basic_concepts_and_definitions
22. Early Years Sector Profile Report 2017/2018. URL: www.pobal.ie/app/uploads/2018/11/Early-Years-Sector-Profile-Report-2017-2018.pdf
23. Social Expenditure Aggregate Data / OECD. URL: stats.oecd.org/Index.aspx?DataSetCode=SOCX_AGG#
24. Social Protection Database / Eurostat. URL: ec.europa.eu/eurostat/web/social-protection/data/database
25. Budget 2019 – Information Pack / Department of Children and Youth Affairs. URL: www.dcya.gov.ie/documents/press/20181010_Budget2019DCYAInformationPack.pdf
26. Соціальний захист населення України у 2010 році / Державна служба статистики України. Київ, 2011. 119 с.
27. Соціальний захист населення України у 2017 році / Державна служба статистики України. Київ, 2018. 122 с.
28. Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України» від 03.07.2018 № 2477-VIII. Відомості Верховної Ради. 2018. № 36.
29. UNICEF dataset. URL: data.unicef.org/topic/early-childhood-development/early-childhood-education/early-childhood-education-nov-2015_47/
30. Government launches First 5: A Whole-of-Government Strategy for Babies, Young Children and their Families (press release) / Department of Children and Youth Affairs. 2018. URL: www.dcya.gov.ie/docs/EN/19-11-2018-Government-launches-First-5-A-Whole-of-Government-Strategy-for%C2%A0-Babies-Young-Children-and-their-Families/5037.htm
31. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Стратегії подолання бідності». URL: zakon.rada.gov.ua/laws/show/161-2016-%D1%80
32. Платформа Раннього Втручання. Меморандум. URL: rvua.com.ua/memorandum/
№ 2/2020
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
ДЕРЖАВНЕ ФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ
Ekon. prognozuvannâ 2020; 2:97-119 | https://doi.org/10.15407/eip2020.02.097 |
АНОТАЦІЯ ▼
Основні підходи до аналізу впливу освіти на економічне зростання полягають в оцінці щільності зв’язку між показниками економічного зростання (приростом ВВП/ВВП на душу населення) і трьома групами освітніх індикаторів: кількісними (охоплення населення певним рівнем освіти), якісними (стандартизовані бальні оцінки учнів) та обсягами фінансування освіти. Водночас від обсягів фінансування освіти залежить охоплення населення освітою та якість здобутих знань. У статті доведено, що між показниками державного фінансування вищої і середньої освіти у розрахунку на одного учня/студента та загальною факторною продуктивністю країн існує суттєвий позитивний зв’язок. При цьому не існує єдиновірної схеми розподілу державного фінансування між освітніми рівнями для утворення стійких передумов економічного зростання: одні країни для пришвидшення темпів економічного зростання мають більше коштів спрямовувати в початкову освіту, інші – в середню або вищу. Як показано у статті, це залежить від технологічного рівня країни, наявної освітньо-професійної структури людського капіталу, а також контекстних факторів – як-от якість створених у країні інститутів.
Розглянуто практичні підходи до фінансування різних рівнів освіти за рахунок державних і приватних коштів, де останні представлені у розрізі приватних фондів та державних трансфертів сім’ям з учнями/студентами. Зроблено висновок про те, що рівнева структура державного фінансування освіти – прямого і у вигляді державних трансфертів сім’ям з учнями/студентами – свідчить про пріоритетизацію конкретного освітньо-професійного складу людського капіталу. Результати дослідження підводять до необхідності узгодження підходів до розроблення бюджетної політики у сфері фінансування освіти зі стратегічними прогнозами соціально-економічного розвитку національних економік, а також зважаючи на технологічні, кваліфікаційні, інституціональні передумови, які складаються в країнах.
Ключові слова:державне фінансування освіти, бюджетний простір, державні трансферти, економічне зростання, загальна факторна продуктивність, світовий технологічний стандарт
Стаття українською мовою (cтор. 97 - 119) | Завантажити | Завантажень : 461 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2.Hanushek Eric A., and Kimko Dennis D. Schooling, labor force quality, and the growth of nations. American Economic Review 90. 2000. No. 5 (December). P. 1184–1208. doi.org/10.1257/aer.90.5.1184
3.Hanushek, Eric, Jamison, Dean T., Jamison, Eliot A. and Wößmann, Ludger, (2008), Education and economic growth: It’s not just going to school, but learning something while there that matters. Munich Reprints in Economics / University of Munich, Department of Economics. URL: EconPapers.repec.org/RePEc:lmu:muenar:20467.
4.Benhabib Jess, and Spiegel M.М. The Role of Human Capital in Economic Development Evidence from Aggregate Cross-Country Data. Journal of Monetary Economics. 1994. № 34 (2). Р. 143–173. doi.org/http://dx.doi.org/10.1016/0304-3932(94)90047-7
5.Griffith Rachel Redding, Stephen, and Van Reenen John. Mapping the Two Faces of R&D: Productivity Growth in a Panel of OECD Industries. The Review of Economics and Statistics. 2004. № 86 (4). Р. 883–95. doi.org/10.1162/0034653043125194
6.Bronzini Raffaello, and Piselli Paolo. Determinants of Long-Run Regional Productivity with Geographical Spillovers: The Role of R&D, Human Capital and Public Infrastructure. Regional Science and Urban Economics. 2009. № 39 (2). Р. 187–99. doi.org/10.1016/j.regsciurbeco.2008.07.002
7.Erosa Andrés, Koreshkova Tatyana, and Restuccia Diego. How Important Is Human Capital? A Quantitative Theory Assessment of World Income Inequality. Review of Economic Studies. 2010. № 77 (4). Р. 1421–1449. doi.org/10.1111/j.1467-937X.2010.00610.x
8.Krueger Alan and Lindahl Mikael. Education for Growth: Why and For Whom? Journal of Economic Literature. December 2001. № 39. Р. 1101–1136. doi.org/10.1257/jel.39.4.1101
9.Sala-i-Martin Xavier, Doppelhofer Gernot, and Miller Ronald I. Determinants of Long-Term Growth: A Bayesian Averaging of Classical Estimates (BACE) Approach. American Economic Review. September 2004. Vol. 94. No. 4. P. 813–835. doi.org/10.1257/0002828042002570
10.Wei Zheng, and Hao Rui. The Role of Human Capital in China’s Total Factor Productivity Growth: A Cross-Province Analysis. The Developing Economies. 2011. № 49 (1). Р. 1–35. doi.org/10.1111/j.1746-1049.2010.00120.x
11.AMECO Database. URL: ec.europa.eu/economy_finance/ameco/user/serie/SelectSerie.cfm
12.Barro R. and Lee J.-W. A New Data Set of Educational Attainment in the World, 1950- 2010. Journal of Development Economics. 2013. № 104. Р. 184–198. doi.org/10.1016/j.jdeveco.2012.10.001
13.Congleton R.D. Vito Tanzi and Ludger Schuknecht, Public Spending in the 20th Century A Global Perspective. Public Choice. July 2001. Vol. 108, Is. 1–2. P. 197–200. doi.org/10.1023/A:1017578302202
14.Education Statistics / The World Bank Group. URL: databank.worldbank.org/source/education-statistics-%5E-all-indicators#
15.Mandl U., Dierx A., Ilzkovitz F. The effectiveness and efficiency of public spending. 2008. URL: ec.europa.eu/economy_finance/publications/pages/publication11902_en.pdf
16.World Development Report 2018: Learning to Realize Education\'s Promise. Washington, DC: World Bank. doi.org/10.1596/978-1-4648-1096-1
17.Educational expenditure by Source and destination. URL: stats.oecd.org/#
18.Aghion Ph., Howitt P. Appropriate growth policy: A unifying framework. Journal of the European Economic Association. 2006. Vol. 4. No. 2–3. Р. 269–314. doi.org/10.1162/jeea.2006.4.2-3.269
19.Acemoglu Daron, Aghion Philippe, Zilibotti Fabrizio. Distance to Frontier, Selection, and Economic Growth. Journal of the European Economic Association. 2006, 1 March. Vol. 4, Is. 1. P. 37–74. doi.org/10.1162/jeea.2006.4.1.37
20.Feenstra Robert C., Inklaar Robert and Timmer Marcel P. The Next Generation of the Penn World Table. American Economic Review. 2015. № 105(10). Р. 3150–3182. doi.org/10.1257/aer.20130954
21.Vandenbussche Jérôme, Aghion Philippe, and Meghir Costas. Growth, Distance to Frontier and Composition of Human Capital. J Econ Growth. 2006. № 11 (2) (June). Р. 97–127. URL: dash.harvard.edu/bitstream/handle/1/12490648/Distance%20to%20Frontier,%20Growth,%20and%20the%20Composition%20of%20Human%20Capital.pdf;jsessionid=7069731AA09657D272C08B7D373B13A0?sequence=1
22.Robinson James A., Acemoglu Daron, and Johnson Simon. Institutions as a Fundamental Cause of Long-Run Growth. Handbook of Economic Growth. 2005. Vol. 1A. Р. 386–472.
23.Pritchett, Lant. Where Has All the Education Gone? World Bank Economic Review. 2001. № 15 (3). P. 367–91. doi.org/10.1093/wber/15.3.367
24.Benkard, C. Lanier. Learning and Forgetting: The Dynamics of Aircraft Production. American Economic Review. 2000. № 90(4). P. 1034–54. doi.org/10.1257/aer.90.4.1034
25.Patrinos Harry Anthony. The Learning Challenge in the 21st Century (English). Policy Research Working Paper/ World Bank. 2020. No. WPS 9214. Washington, D.C.: World Bank Group. doi.org/10.1596/1813-9450-9214
26.Nazukova Nataliia. Investing in early childhood development in the context of reforming educational funding in Ukraine. Economy and Forecasting. 2019. Vol. 2. P. 66–84. doi.org/10.15407/eip2019.02.067
27.Djankov Simeon; Saliola Federica; Chen Rong - DECID; Connon Davida Louise; Cusolito Ana Paula; Gentilini Ugo; Islam Asif Mohammed; Sabarwal Shwetlena; Santos Indhira Vanessa; Zheng Yucheng. World Development Report 2019 : The Changing Nature of Work: Main Report (Chinese). Washington, D.C.: World Bank Group, 2018. URL. documents.worldbank.org/curated/en/920551538153132300/Main-Report
№ 3/2021
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОЦІНКИ НАПРЯМІВ БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ У ПОСТКРИЗОВИХ УМОВАХ
Ekon. prognozuvannâ 2021; 3:118-130 | https://doi.org/10.15407/eip2021.03.118 |
АНОТАЦІЯ ▼
Державне фінансування освіти належить до найважливіших фіскальних інструментів реагування на виклики постпандемічного відновлення економіки. Інвестиції у вищу та професійну освіту формують основу для зростання загальної факторної продуктивності, а отже – й економічного зростання. Водночас в умовах жорсткої бюджетної економії, яка визначатиме напрями бюджетної політики країн, що розвиваються, у середньостроковій перспективі, потребують ідентифікації ключові напрями фіскальної активізації чинників економічного зростання. До інструментарію оцінки напрямів державного фінансування освіти як одного з найважливіших чинників постпандемічного економічного відновлення в умовах жорсткої бюджетної економії запропоновано віднести показники віддачі від інвестицій в освіту різних рівнів. Різниці в оцінках віддачі від різних освітніх рівнів можуть бути враховані при розробленні державної політики фінансування освіти.
У статті здійснено апробацію для України підходу Центру європейських економічних досліджень до розрахунку віддачі від інвестицій у вищу та професійно-технічну освіту. Особливістю запропонованого підходу є можливість симуляції достатньої кількості даних щодо рівня доходів фізичних осіб в умовах обмеженої інформації. Окрім даних щодо рівня заробітної плати осіб з вищою та професійно-технічною освітою, розрахунки у статті базуються на розмірах бюджетних видатків на освіту протягом усього навчання у розрахунку на одного учня/студента, ставках податків з доходів фізичних осіб, сум допомоги по безробіттю і державної соціальної допомоги на одну особу. Запропонований підхід дозволяє здійснювати сценарні оцінки віддачі від інвестицій в освіту, які базуються на макроекономічних прогнозах та враховують зміни у податковому законодавстві. З'ясовано, що в Україні віддача від інвестицій у вищу та професійну освіту відповідає середнім показникам країн ОЕСР. Окреслено напрями розвитку запропонованого методичного підходу та визначено актуальні сфери для його застосування.
Публікацію підготовлено в рамках виконання НДР "Розвиток фіскального простору для забезпечення економічного зростання" (№ держреєстрації 0119U003650).
Ключові слова:бюджетне фінансування освіти, віддача від інвестицій в освіту, економічна криза, пандемія COVID-19, державна допомога, податкові надходження
Стаття українською мовою (cтор. 118 - 130) | Завантажити | Завантажень : 328 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. World Economic Outlook: A Long and Difficult Ascent / International Monetary Fund. Washington, DC, October 2020.
3. Psacharopoulos George & Patrinos Harry Anthony. Returns to investment in education: a decennial review of the global literature. Education Economics. 2018. Vol. 26. Is. 5. P. 445–458. URL: www.researchgate.net/publication/325629937_Returns_to_investment_in_education_a_decennial_review_of_the_global_literature; doi.org/10.1080/09645292.2018.1484426
4. Psacharopoulos G. The Profitability of Investment in Education: Concepts and Methods. World Bank, Human Capital Development and Operations Policy, Working Papers. 1995. No. 63.
(PDF) Returns to investment in education: a decennial review of the global literature. URL: www.researchgate.net/publication/325629937_Returns_to_investment_in_education_a_decennial_review_of_the_global_literature
5. Nonneman W. and Cortens I. A Note on the Rate of Return to Investment in Education in Belgium. Applied Economics Letters. 1997. № 4(3). P. 167–171. doi.org/10.1080/135048597355447
6. Trostel P.A. The Fiscal Impacts of College Attainment. Research in Higher Education. 2010. № 51(3). P. 220–247. doi.org/10.1007/s11162-009-9156-5
7. Education at a Glance 2020: OECD Indicators. OECD Publishing, Paris, 2020. URL: doi.org/10.1787/69096873-en
8. Flannery D., and O'Donoghue C. Utilizing Microsimulation to Estimate the Private and Fiscal Returns to Education: Ireland 1987–2011. The Manchester School. 2016. № 84(1). Р. 55–80. doi.org/10.1111/manc.12088
9. O'Donoghue C. Estimating the Rate of Return to Education using Microsimulation. Economic and Social Review. 1999. № 30(3). Р. 249–266.
10. De la Fuente A. and Jimeno J.F. The Private and Fiscal Returns to Schooling in the European Union. Journal of the European Economic Association. 2009. № 7(6). Р. 1319–1360. doi.org/10.1162/JEEA.2009.7.6.1319
11. Pfeiffer Friedhelm & Stichnoth Holger.. Fiskalische und individuelle Bildungsrenditen: Aktuelle Befunde für Deutschland. ZEW Discussion Papers / Leibniz Centre for European Economic Research. 2015. No. 15-010. doi.org/10.1515/pwp-2015-0023
12. Національна стандартна класифікація освіти. URL: naps.gov.ua/uploads/files/sod/NSKO.pdf
13. Національні рахунки освіти України у 2016 році: стат. зб. / Державна служба статистики України. Київ, 2018.
14. Загальноосвітні та професійно-технічні навчальні заклади:. стат. зб. Київ, 2018.
15. The Ukrainian Longitudinal Monitoring Survey. Research Data Center of Institute of Labor Economics (IDSC). Version 1.0. 2014. doi.org/10.15185/izadp.7090.1
16. Державна казначейська служба України. URL: www.treasury.gov.ua/ua
Календар подій
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |