НА ГОЛОВНУ | |
№ 1/2002
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Валютно-курсова стратегія України
Ekon. prognozuvannâ 2002; 1:30-36 |
АНОТАЦІЯ ▼
Ключові слова:
Стаття українською мовою (cтор. 30 - 36) | Завантажити | Завантажень : 670 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
№ 1/2005
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Сукупна пропозиція та оптимальна інфляція
Ekon. prognozuvannâ 2005; 1:9-32 |
АНОТАЦІЯ ▼
Описано модель сукупної пропозиції в короткостроковому періоді. Показано, що оптимальний рівень інфляції дорівнює значенню, за якого перша похідна точкової еластичності сукупної пропозиції перетворюється на нуль. Якісно рівень і динаміка оптимальної інфляції залежать від ступеня відповідності ринкових інститутів принципам довершеної конкуренції: чим воно менше, тим більшою, у кінцевому рахунку, є величина оптимальної інфляції. І навпаки, усунення ринкових деформацій сприяє зниженню її рівня
Ключові слова:
Стаття російською мовою (cтор. 9 - 32) | Завантажити | Завантажень : 903 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Meltzer, Allan H. "Commentary: Monetary Policy at Zero Inflation." The Federal Reserve Bank of Kansas City, Wyoming August 26–28, 1999 (www.kc.frb.org/publicat/sympos/1999/sym99prg.htm).
3. Groshen, Erica L., Schweitzer, Mark E. "Inflation and Unemployment Revisited: Grease vs. Sand." CFS Working Paper No. 1999/06, August 1998.
4. Tobin, James. "Inflation and Unemployment". Cowles Foundation Paper 361. Reprinted from: American Economic Review, 62, 1972.
5. Groshen, Erica L., Schweitzer, Mark E. "Identifying Inflation’s Grease and Sand Effects in the Labor Market." Working Paper 97/05, Federal Bank of Cleveland, May 1997.
6. Wyplosz, Charles. "Do We Know How Low Should Inflation Be?" Graduate Institute of International Studies, Geneva and CEPR, February 2001.
7. Mankiw, N.G. "Macroeconomics." Harvard University, Worth Publishers, New York, 1992.
8. Friedman, Milton. "Inflation and Unemployment." Nobel Memorial Lecture, December 13, 1976. The University of Chicago, Illinois, USA (www.nobelprize.org).
№ 2/2016
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Модель 'відстаючого зростання': економічні фактори та наслідки для України
Ekon. prognozuvannâ 2016; 2:71-82 | https://doi.org/10.15407/eip2016.02.071 |
АНОТАЦІЯ ▼
Запропоновано підходи до аналізу та прогнозування циклічних коливань національної економіки України. Як незалежний фактор зміни фаз циклу розглядається світова кон'юнктура на сировину. Проаналізовано квартальну динаміку реального ВВП України, доходів її Зведеного бюджету та його дефіциту, а також валютного курсу гривні до долара США за період 1996–2016 рр. Зовнішню кон'юнктуру досліджено за показниками цін на сталь, пшеницю, олію та азотні добрива, що експортуються Україною.
Ключові слова: Україна, сировинна економіка, цикл, світова кон'юнктура, ціни на сировину, ВВП, валютний курс, Зведений бюджет
Стаття англійською мовою (cтор. 71 - 82) | Завантажити | Завантажень : 1093 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Дані Світового банку [Електронний ресурс]. – Доступний з : databank.worldbank.org/data/reports.aspx?source=world-development-indicators
3. Дані Національного банку України [Електронний ресурс]. – Доступний з : www.bank.gov.ua
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Модель "відстаючого зростання": економічні фактори та наслідки для України
Ekon. prognozuvannâ 2016; 2:74-85 |
АНОТАЦІЯ ▼
Запропоновано підходи до аналізу та прогнозування циклічних коливань національної економіки України. Як незалежний фактор зміни фаз циклу розглядається світова кон'юнктура на сировину. Проаналізовано квартальну динаміку реального ВВП України, доходів її Зведеного бюджету та його дефіциту, а також валютного курсу гривні до долара США за період 1996–2016 рр. Зовнішню кон'юнктуру досліджено за показниками цін на сталь, пшеницю, олію та азотні добрива, що експортуються Україною.
Ключові слова: Україна, сировинна економіка, цикл, світова кон'юнктура, ціни на сировину, ВВП, валютний курс, Зведений бюджет
Стаття українською мовою (cтор. 74 - 85) | Завантажити | Завантажень : 857 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Дані Світового банку [Електронний ресурс]. – Доступний з : databank.worldbank.org/ data/reports.aspx?source=world-development-indicators
3. Дані Національного банку України [Електронний ресурс]. – Доступний з : www.bank.gov.ua
№ 1/2018
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Глобальна фінансова нестабільність і монетарна влада у сучасному світі (рецензія на книгу «Монетарная власть в современном мире. Кто бросит вызов доллару?»)
Ekon. prognozuvannâ 2018; 1:154-155 |
АНОТАЦІЯ ▼
Ключові слова:
Стаття українською мовою (cтор. 154 - 155) | Завантажити | Завантажень : 631 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
№ 4/2018
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1, ШУМСЬКА Світлана Степанівна2
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
2ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України"
Структурна вразливість та фінансова нестабільність України: глобальний контекст
Ekon. prognozuvannâ 2018; 4:7-37 | https://doi.org/10.15407/eip2018.04.007 |
АНОТАЦІЯ ▼
Українська економіка роками страждає від фінансової нестабільності, що проявляється у хронічній девальвації гривні, регулярних фінансових, бюджетних, боргових та банківських кризах, циклічних сплесках інфляції, "відлученням" державного та приватного секторів від міжнародних фінансових ринків, національній залежності від зовнішніх офіційних кредитів, кредиторів та умов отримання їх позик. Кожне чергове фінансове загострення в Україні супроводжується глибокою економічною кризою, збільшенням безробіття, зростанням соціальної напруги та поширенням суспільної зневіри. Адже така картина спостерігається у країні вже 20 років поспіль.
За усталеним поглядом, який видається особливо очевидним під час чергового вибуху фінансових/бюджетних дефіцитів, першопричиною всіх цих негараздів є надмірне державне споживання, що провокує непродуктивні витрати у всіх секторах економіки, підвищуючи внутрішню нестійкість та вразливість країни. Суворі бюджетні обмеження за таких умов розглядаються як найкращий запобіжник фінансової та економічної нестабільності. У статті ж пропонується дещо інший погляд на причини фінансової нестабільності України. Зокрема, як її ключовий чинник розглядається структурна та виробнича недосконалість, яка призводить до фінансової залежності країни від коливань світової кон'юнктури на сировину, що вона виробляє та експортує. Зазначений підхід узгоджується не лише з логікою "інтоксикації" вітчизняної економіки під час останньої фінансової кризи, а й з результатами відповідних досліджень, проведених уже після її подолання.
Суттєвим фактором фінансової динаміки України за цих обставин виступає пропозиція глобальної ліквідності, обсяги якої безпосередньо залежать від характеру монетарної політики провідних центральних банків світу. Зокрема, її пом'якшення супроводжується підвищенням попиту на світових ринках, включаючи сировинні, що стимулює економічне зростання України з одночасним посиленням її фінансових спроможностей. І навпаки, перехід провідних центральних банків до більш жорсткої монетарної політики пригнічує глобальний попит, ціни на сировину та, як наслідок, виробничі та фінансові перспективи національної економіки.
Аналіз емпіричних даних підтверджує цю гіпотезу. Зокрема, у статті доводиться, що вплив на реальний ВВП України світових цін на сировину та курсу долара США до євро виявляється, за певних обставин, більш значущим, ніж інфляції в Україні (ціни виробників промислової продукції) та курсу гривні до долара США. Це дає змогу інтерпретувати зовнішні монетарні ефекти як вагомий чинник економічної та фінансової динаміки України – вагомий настільки, що за певних умов його дієвість є більш значущою, ніж грошово-кредитна та валютно-курсова політика власне НБУ.
Ключові слова: фінансова нестабільність, економічна динаміка, структура економіки, монетарна політика, глобальна ліквідність, курс долара США до євро, світові ціни на сировину, VAR-модель
Стаття українською мовою (cтор. 7 - 37) | Завантажити | Завантажень : 893 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. International Monetary Fund (2018). IMF Executive Board Approves 14-month US$3.9 Billion Stand-By Arrangement for Ukraine, US$1.4 Billion for Immediate Disbursement / Washington, D.C. Retrieved from www.imf.org/en/News/Articles/2018/12/18/pr18483-ukraine-imf-executive-board-approves-14-month-stand-by-arrangement
3. Williamson, J. (1990). A Short History of the Washington Consensus. Latin American Adjustment: How Much Has Happened? P. 3–4. Retrieved from piie.com/publications/papers/williamson0904-2.pdf
4. Williamson, J. (1990). What Washington Means by Policy Reform. Latin American Adjustment: How Much Has Happened. Retrieved from piie.com/commentary/speeches-papers/what-washington-means-policy-reform
5. The Treaty on European Union (1992). Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities. Retrieved from europa.eu/european-union/sites/europaeu/files/docs/body/treaty_on_european_union_en.pdf
6. The Budget Code of Ukraine. Item 2 of Art. 18. Retrieved from www.profiwins.com.ua/uk/legislation/kodeks/927.html [in Ukrainian].
7. Rutkowski, Aleksander (2007). Ceilings and anchors: fiscal rules for Poland. Economic analysis from the European Commission's Directorate-General for Economic and Financial Affairs. ECFIN COUNTRY FOCUS, 4: 4, 2–3. Retrieved from ec.europa.eu/economy_finance/publications/pages/publication10063_en.pdf
8. The Constitution of The Republic of Poland (1997). Dziennik Ustaw, 78: 483. Retrieved from wipolex.wipo.int/en/text/194980
9. Rodrik, D. (2006). Goodbye Washington Consensus, Hello Washington Confusion? A Review of the World Bank's Economic Growth in the 1990s: Learning from a Decade of Reform. Journal of Economic Literature, XLIV, 973–987. doi: doi.org/10.1257/jel.44.4.973
10. The ECB's monetary policy strategy / European Central Bank. Retrieved from www.ecb.europa.eu/mopo/intro/html/index.en.html
11. Boskin, M., Dulberger, E., Gordon, R., Griliches, Z., Jorgenson, D. (1996). Toward a More Accurate Measure of the Cost of Leaving. Final Report to the Senate Finance Committee. Retrieved from www.finance.senate.gov/imo/media/doc/Prt104-72.pdf
12. Gordon, R. (2000). The Boskin Commission Report and Its Aftermath. National Bureau of Economic Research Working Paper, 7759, 40. doi: doi.org/10.3386/w7759
13. Monetary Policy Framework, Bank of Ghana. Retrieved from www.bog.gov.gh/monetary-policy/our-monetary-policy-framework
14. Strategy of the monetary policy of the National Bank of Ukraine. Approved by the decision of the Council of the National Bank of Ukraine dated July 13, 2018. Retrieved from bank.gov.ua/control/uk/index [in Ukrainian].
15. International Monetary Fund (2006). The IMF's Advice on Exchange Rate Policy. Issues Paper for an Evaluation. Independent Evaluation Office (IEO). Retrieved from www.ieo-imf.org/ieo/files/issuespapers/041906.pdf
16. International Monetary Fund (2007). IMF exchange rate policy advice. Prepared by an IEO team led by Shinji Takagi and John Hicklin. Washington, D.C. Retrieved from www.ieo-imf.org/ieo/files/completedevaluations/05172007exrate_full.pdf
17. Proposals for the elaboration of the Basic Principles of Monetary Policy for 2016-2020. Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine August 18, 2015 No. 541. Liberalization of currency regulation. NBU, Easy Business, Center for Economic Strategy, USAID LEV. Kyiv. Retrieved from www.easybusiness.in.ua/wp-content/uploads/2018/07/mastercurrencycontrolexecutivesummary761-161213162540.pdf [in Ukrainian].
18. World Bank Group, CPIA database. Worldbank.org/ida. Retrieved from data.worldbank.org/indicator/IQ.CPA.STRC.XQ
19. Sanje, Gupta, Powell, Robert, Yang, Yonzheng (2006). Macroeconomic challenges of scaling up aid to Africa: a checklist for practitioners. Washington, D.C., International Monetary Fund.
20. Greenspan, Alan (1999). Currency reserves and debt. The World Bank Conference on Recent Trends in Reserves Management. Washington, D.C., April 29. Retrieved from www.federalreserve.gov/BoardDocs/Speeches/1999/19990429.htm
21. Assessing Reserve Adequacy – Specific Proposals. Prepared by IMF staff and completed on December 19, 2014. Washington, D.C.: International Monetary Fund, April 2015.
22. Guidance Note on the Assessment of Reserve Adequacy and Related Considerations. Washington, D.C.: International Monetary Fund, June 2016.
23. Assessing Reserve Adequacy (February 14, 2011). Prepared by Monetary and Capital Markets, Research, and Strategy, Policy, and Review Departments. Approved by Reza Moghadam, Jonathan D. Ostry and Robert Sheehy. Washington, D.C.: International Monetary Fund.
24. International reserves: IMF concerns and country perspectives (2012). Prepared by an IEO team led by Hans Genberg. Washington, D.C.: International Monetary Fund. P. 10.
25. Assessing Reserve Adequacy – Specific Proposals (April 2015). Prepared by IMF staff and completed on December 19, 2014. Washington, D.C.: International Monetary Fund.
26. Assessing Reserve Adequacy – Further Considerations. prepared by IMF staff and completed on November 13, 2013. Washington, D.C.: International Monetary Fund.
27. International Monetary Fund. Retrieved from www.imf.org/external/datamapper/Reserves_ARA@ARA/CHN/IND/BRA/RUS/ZAF
28. International Monetary Fund. Retrieved from www.imf.org/external/np/fin/tad/extarr2.aspx?memberKey1=993&date1key=2018-11-30
29. Official site of the National Bank of Ukraine. Retrieved from www.bank.gov.ua [in Ukrainian].
30. Official site of the Ministry of Finance of Ukraine. Retrieved from www.minfin.gov.ua/ [in Ukrainian].
31. Ukraine: Request for Stand-by Arrangement–Staff Report; Staff Supplement; Press Release on the Executive Board Discussion, and Statement by the Executive Director for Ukraine (December 31, 2008), IMF Country Report, 08/384, 5.
32. Ukraine: Letter of Intent, Memorandum of Economic and Financial Policies, and Technical Memorandum of Understanding. October 31, 2008. International Monetary Fund. Retrieved from www.imf.org/external/np/loi/2008/ukr/103108.pdf
33. Ukraine – Request for Stand-By Arrangement and Cancellation of Current Arrangement Staff Report; Staff Supplement. Press Release on the Executive Board Discussion (August 2010). IMF Country Report, 10/262, 3-7, 20.
34. Petrik, O. (2018, June 1). Is it possible to achieve low inflation in Ukraine? Mirror of the week. Retrieved from dt.ua/macrolevel/chi-dosyazhna-cil-schodo-nizkoyi-inflyaciyi-v-ukrayini-279527_.html [in Ukrainian].
35. National Bank of Ukraine. Retrieved from bank.gov.ua/control/uk/allinfo [in Ukrainian].
36. External sector statistics. National Bank of Ukraine. Retrieved from bank.gov.ua/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=65613&cat_id=44446#4 [in Ukrainian].
37. International Monetary Fund (2011, January). The Financial Crisis Inquiry Report. Final Report of the National Commission on the Causes of the Financial and Economic Crisis in the United States. Submitted by the Financial Crisis Inquiry Commission Pursuant to Public Law 111-21. Official Government Edition. Washington, DC: U.S. Government Printing Office. Retrieved from www.gpo.gov/fdsys/pkg/GPO-FCIC/pdf/GPO-FCIC.pdf
38. The Financial Crisis Inquiry Report. Final Report of the National Commission on the Causes of the Financial and Economic Crisis in the United States. Submitted by the Financial Crisis Inquiry Commission Pursuant to Public Law 111-21 January 2011. Official Government Edition. Washington, DC: U.S. Government Printing Office. Retrieved from www.gpo.gov/fdsys/pkg/GPO-FCIC/pdf/GPO-FCIC.pdf
39. Decree of the President of Ukraine 'On the Council on Financial Stability' March 24, 2015, No 170/2015. Retrieved from zakon0.rada.gov.ua/laws/show/170/2015 [in Ukrainian].
40. Korablin, S.O. (2016). The 'lagging growth' model: economic factors and consequences for Ukraine. Ekonomìka ì prognozuvannâ – Economy and forecasting, 2, 74-85. doi: doi.org/10.15407/eip2016.02.071 [in Ukrainian].
41. Korablin, S.O., Shumska, S.S. (2016). Model estimation of the dependence of inflation and GDP of Ukraine on world prices for raw materials. Effective economy, 12. Retrieved from www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5295 [in Ukrainian].
42. Korablin, S.O. (2017). Macroeconomic dynamics of Ukraine: trap of commodity markets. Institute for Economics and Forecasting, NAS of Ukraine. Kyiv [in Ukrainian].
43. Trevor, Manuel (2003, September). Africa: Finding the Right Path. Finance & Development, 18. Retrieved from www.imf.org/external/pubs/ft/fandd/2003/09/pdf/manuel.pdf
44. Spatafora, Nikola, and Samake, Issouf. (2012). Commodity Price Shocks and Fiscal Outcomes. IMF Working Paper, WP/12/112, 16-17. Retrieved from www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2012/wp12112.pdf
45. Alquist, Ron, Coibion, Olivier (2013). The Comovement in Commodity Prices: Sources and Implications. IMF Working Paper, WP/13/140, 35-36. doi: doi.org/10.5089/9781484378144.001
46. Shanaka, J., Peiris, Ding Ding (2012). Global Commodity Prices, Monetary Transmission, and Exchange Rate Pass-Through in the Pacific Islands. IMF Working Paper, WP/12/176, 12.
47. Tidiane, Kinda, Montfort, Mlachila, and Rasmané, Ouedraogo (2016). Commodity Price Shocks and Financial Sector Fragility. IMF Working Paper, WP/16/12, 1. Retrieved from www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2016/wp1612.pdf
48. Arezki, Rabah, Hadri, Kaddour, Loungani, Prakash, Rao, Yao (2013). Testing the Prebisch-Singer Hypothesis since 1650: Evidence from Panel Techniques that Allow for Multiple Breaks. IMF Working Paper, WP/13/180, 30. doi: doi.org/10.5089/9781484341155.001
49. Reinhart, Carmen, Borensztein, Eduardo (2008). The Macroeconomic Determinants of Commodity Prices. University of Maryland, MPRA Paper, 6979, 24-25. Retrieved from mpra.ub.uni-muenchen.de/6979/
50. Federal Reserve Bank of St. Louis. Retrieved from fred.stlouisfed.org/graph/?id=EXUSEU
51. Kim, S. (2001). International Transmission of US Monetary Policy Shocks: Evidence from VAR's. Journal of Monetary Economics, 48(2). doi: doi.org/10.1016/S0304-3932(01)00080-0
52. Ugai, H. (2006). Effects of the Quantitative Easing Policy: A Survey of Empirical Analyses. Bank of Japan Working Paper, 06-E-10.
53. Baumeister, C., Benati, L. (2012). Unconventional Monetary Policy and the Great Recession: Estimating the Macroeconomic Effects of a Spread Compression at the Zero Lower Bound. Retrieved from www.ijcb.org/ journal/ijcb13q2a9.pdf
54. Kapetanios, M., Stevens, T. (2012). Assessing the Economy Wide Effects of Quantitative Easing. The Economic Journal, 122. doi: doi.org/10.1111/j.1468-0297.2012.02555.x
55. Skrypnik, D.V. (2014). The influence of the quantity policy US easing on the Russian economy. Macroeconometric analysis. Journal of New Economic Association, 2(22), 74-101 [in Russian].
56. Ulrich, V. (ed.) (2012). Financial Stability in Emerging Markets Dealing with Global Liquidity. German Development Institute, Bonn.
57. Chen, Q., Filardo, A., He, D., Zhu, F. (2011). International Spillovers of Central Bank Balance Sheet Policies. Basel: Bank for International Settlements; Hong Kong: Hong Kong Institute of Monetary Research.
58. Chen, Jiaqian, Mancini-Griffoli, Tommaso, and Sahay, Ratna (2015). Spill Over. Finance & Development, 52: 3, 40-43.
59. Fratzcher, M., Duca, Lo M., Straub, R. (2013). On the International Spillovers of US Monetary Easing. ECB Working Paper, 1557. Retrieved from www.ecb.europa.eu/pub/pdf/scpwps/ecbwp1557.pdf
60. Barroso, J., Silva, L. da, Sales, A. (2013). Quantitative Easing and Related Capital Flows into Brazil: Measuring its Effects and Transmission Channels Through a Rigorous Counterfactual Evaluation. Bank of Brazil Working Paper, 313.
61. Canova, F. (2005). The Transmission of us Shocks to Latin America. Journal of Applied Econometrics, 20(2). doi: doi.org/10.1002/jae.837
62. Dodonov, V. (2016). The monetary policy of the Fed as a factor in the global financial crisis. Problemy nacional'noj strategii – Problems of national strategy, (35), 131-149 [in Russian].
63. Azarenkova, G., Shkodina, I., Goikhman, M. (2013). Influence of quantitative easing policy on the financial market. Visnyk NBU – Bulletin of the NBU, 12, 4-8 [in Ukrainian].
64. Brus, S, Bublik, Ye. (2016). The policy of quantitative easing in the USA and the EU: features, risks, prospects. Ekonomika Ukrainy – Ukraine economy, 2, 76-95 [in Ukrainian].
№ 3/2019
КОРАБЛІН Сергій Олександрович1
1ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»
Китай: інвестиційні амбіції, обмеження та можливості
Ekon. prognozuvannâ 2019; 3:138-157 | https://doi.org/10.15407/eip2019.03.138 |
АНОТАЦІЯ ▼
Розглянуто фінансові аспекти реалізації міжнародної ініціативи КНР "Один пояс, один шлях". Показано вражаючі економічні успіхи Китаю упродовж останніх 30 років, завдяки яким країна перетворилася на найкрупнішого глобального експортера та інвестора, набувши при цьому статус другої у світі за обсягом національного ВВП та імпорту. Наведені зміни відбувалися на тлі стрімких темпів економічного зростання та глибоких структурних реформ, які супроводжувалися нарощуванням виробництва та експорту продукції з високою часткою доданої вартості. За цих умов країна природно воліє переорієнтувати глобальну економічну систему таким чином, щоб та була більш сприятливою для реалізації економічних, фінансових та політичних інтересів саме Китаю. Ключовим практичним інструментом втілення такого плану виступає ініціатива "Один пояс, один шлях", яка має забезпечити одночасний доступ країни до: (а) західних технологій, (б) глобальних ринків сировини, (в) інфраструктурних потужностей, які мають максимально спростити поставки китайської продукції до всіх куточків світової економіки. Проте такий амбітний план вимагає надзвичайного обсягу фінансових ресурсів. Попри значні міжнародні резерви Китаю (понад 3 трлн дол. США), їх обсягу недостатньо для вирішення цього питання. Тим паче, що сама країна потребує подальшого освоєння іноземних інвестицій та технологій через відносно невисокий рівень фондоозброєності своєї робочої сили. Розв'язати цю дилему Китай зможе, якщо йому вдасться сформувати систему "зустрічних інвестицій" – притягувати та освоювати іноземні інвестиції більш технологічно розвинених країн, які здійснюються в основних резервних валютах, та реалізувати одночасно власні закордонні капіталовкладення в юанях, пропонуючи їхнім користувачам зв'язані поставки власної продукції дещо нижчої технологічної складності, аніж він сам отримує від іноземних інвесторів.
Ключові слова: Китай, ініціатива "Один пояс, один шлях", чиста міжнародна інвестиційна позиція
Стаття українською мовою (cтор. 138 - 157) | Завантажити | Завантажень : 640 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. World Bank. 2019. Belt and Road Economics: Opportunities and Risks of Transport Corridors. Washington, DC: World Bank. Р. 3–9. doi: doi.org/10.1596/978-1-4648-1392-4_ov
3. What does the One Belt One Road Do for China? The Economic and Political Weekly. 2019, May 28. URL: www.epw.in/engage/article/what-does-one-belt-one-road-do-china-bri
4. Kuo Lily, Kommenda Niko. What is China's Belt and Road Initiative? The Guardian. 2018, July. URL: www.theguardian.com/cities/ng-interactive/2018/jul/30/what-china-belt-road-initiative-silk-road-explainer
5. Funaiole Matthew, Hillman Jonathan. China's Maritime Silk Road Initiative. March 2018. Р. 2. URL: csis-prod.s3.amazonaws.com/s3fs-public/publication/180717_FunaioleHillman_ChinaMaritimeSilkRoad.pdf
6. Belt and Road Interim Report – Tracking evolving scope, discovering expanding opportunities / ICBC Standard Bank. April 2018. Р. 6. URL: v.icbc.com.cn/userfiles/Resources/ICBC/haiwai/StandardBank/Download/2019/InauguralWhitepapers3.pdf
7. Chang Felix K. Unequal Sequel: China's Belt and Road Initiative. URL: www.fpri.org/article/2019/08/unequal-sequel-chinas-belt-and-road-initiative/
8. China Power Team. How will the Belt and Road Initiative advance China's interests? China Power. 2017, May 8. URL: chinapower.csis.org/china-belt-and-road-initiative/ (дата звернення October 18, 2019).
9. Up and running? Opportunity and risk along China's Belt and Road Initiative. The Economist Intelligence Uni. July 2017. Р. 14. URL: www.sbf.org.sg/images/2019/06-June/SRBF_2017_BRI_Business_Survey_Report_Up_and_Running_e-Version_Final.pdf
10. Suetyi Lai. Understanding Europe's Interest in China's Belt and Road Initiative. 2017, May 10. URL: carnegieendowment.org/2017/05/10/understanding-europe-s-interest-in-china-s-belt-and-road-initiative-pub-69920
11. China's "maritime road" looks more defensive than imperialist. Economist. 2019, September 28. URL: www.economist.com/graphic-detail/2019/09/28/chinas-maritime-road-looks-more-defensive-than-imperialist
12. China's belt-and-road plans are to be welcomed – and worried about. Economist. 2018, July 26. URL: www.economist.com/leaders/2018/07/26/chinas-belt-and-road-plans-are-to-be-welcomed-and-worried-about
13. Economic and Trade Cooperation under the Belt and Road Initiative: Retrospect and Prospect. Conference Handbook. Beijing, 2019, May 20. P. 92.
14. China tries to calm jitters about the "Belt and Road" initiative. Economist. 2019, April 25. URL: www.economist.com/china/2019/04/25/china-tries-to-calm-jitters-about-the-belt-and-road-initiative
15. Rolland Nadège. A Concise Guide to the Belt and Road Initiative. 2019, April 11. URL: www.nbr.org/publication/a-guide-to-the-belt-and-road-initiative/
16. Wuthnow Joel. Chinese Perspectives on the Belt Road Initiative: Strategic Rationales, Risks, and Implications. China Strategic Perspective / National Defense Institute for National Strategic Studies; Center for the Study of Chinese Military Affairs. October 2017. No. 12. Washington, D.C.: University Press. P. 27–28.
17. Freeman Chas W., China Jr. and the Economic Integration of Europe and Asia. Remarks to the Summer Roundtable of the Pacific Pension Institute. URL: www.mepc.org/speeches/china-and-economic-integration-europe-and-asia
Календар подій
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |